Få et billigt rydningstilbud
Læs om hvordan du får det billigste tilbud på en borydning, såsom dødsbo, flyttebo eller konkursbo.
Kontakt til et borydning firma
Kontakt os i god tid. Næsten alle virksomheder vil opkræve mere, når det er en sidste-øjebliksrydning. I disse tilfælde er vi nødt til at omrokere andre jobs, reservere udstyr og arbejdere mv., og det vil koste os mere, hvilket desværre vil resultere i en højere rydningsomkostning for dig.
Indhent et par tilbud fra andre virksomheder. Har du ikke tid til flere møder, så send adresse, billeder, boligstørrelse osv. og bed om et omtrentligt tilbud online. Priserne for rydning og køb af værdigenstande kan variere meget. Desuden vil det give dig en chance for at få en føling af om de ansatte, i den givne virksomhed, er et godt match og nogen du ønsker at invitere ind i dit eller en af dine kæres hjem.
Læs anmeldelser. Det billigste rydningstilbud er måske ikke det billigste i det lange løb. Når en virksomhed ikke rydder alt efter aftalen, beskadiger ejendommen eller ikke overholder deadlines, kan det koste dig meget mere og give dig problemer i den anden ende.
Hvis du får et onlinetilbud, jo mere information, jo bedre. Vi anbefaler billeder af hvert værelse med hvert møbel synligt, billeder af skabenes indhold, billeder af skur og kælderrum mv., og oplys adresse (og etage) med et billede af parkering eller afstand fra hoveddør til parkeringsplads.


Første besøg i boligen og værdiansættelse af indboet
Lad være med at pakke alt væk, så vi ikke kan se det hele. Det kan virke som en god idé at pakke alt i kasser for at hjælpe, og gøre rydningsomkostningerne billigere, men så kan vi ikke se værdigenstandene i boligen. Værdigenstande reducerer størrelsen af rydningsregningen. Ydermere skal vi 99 % af tiden tage varerne ud af kasserne for at sortere dem, da vi har ansvaret for korrekt sortering på genbrugspladsen og virksomheder kan risikere at få bøder, hvis dette ikke er i orden.
Lad ikke velgørende butikker tage alle værdigenstandene. Hvis familien har været alle genstandene igennem og opbevaret eller solgt de fleste af værdigenstandene, vil der ikke være noget tilbage for os at købe, og rydningsomkostningerne vil derfor være højere end hvis vi har noget af værdi at modregne med.
Beslut hvilke værdigenstande, der skal inkluderes, inden vi besøger ejendommen. Hvis det er uklart, hvilke værdigenstande der vil være tilbage i boligen, som vi kan købe, vil rydningstilbuddet være højere på grund af usikkerheden. Læg til side eller marker med klistermærker alt du vil beholde før vi kommer.
For en lejet ejendom; find ud af, hvad der skal ud og hvad der skal blive. Det en god idé at kontakte ejendomsfunktionæren, de ved ofte hvordan ejendommen skal efterlades og hvilke kælder- og/eller loftsrum der er knyttet til boligen. Få adgang til kælderrum, loft, skur, carport mm., og vis os hvad der skal blive og hvad vi skal rydde. Vi kan give det billigste tilbud, når der ikke er usikkerhed, og vi kan beregne, hvor lang tid der skal til for at rydde boligen.
Jo mindre vi skal rydde, jo billigere bliver det for dig. Hvis ejendommen sælges, så lad os vide, om de nye ejere beholder belysningen, hårde hvidevarer, møbler, gardiner, belysning osv.
Åbn vinduer og døre, før nogen kommer for at besigtige ejendommen, hvis der er meget skimmelsvamp og støv. Overdreven skimmelsvamp og støv begrænser den tid, vi kan være i hjemmet, og brugen af værnemidler bremser os, hvilket vil øge omkostningerne ved rydningen.


Rydningen af boligen
Find en dato, hvor du kan aflevere nøglerne til ejendommen. Nogle af os har svært ved at lukke andre ind i vores eller en vi har kærs hjem. Vi har oplevet, gange hvor kunder insisterer på at være på adressen under rydningen, og vi har haft nogle dejlige lange samtaler med familien, men fået lavet meget lidt arbejde. Hvis du betaler pr. time, kan det blive en meget dyr rydning. Disse situationer kan være eksponentielt værre, hvis du er samler og har svært ved at give slip på genstande. Vores råd er at give os nøgler og plads, så vi kan rydde hurtigt og effektivt og dermed give dig den billigste rydningspris.
Parker ikke din bil, trailer, campingvogn eller andet i indkørslen. Jo tættere vi kan komme på hoveddøren, jo hurtigere arbejder vi, og jo billigere er rydningen.
Giv os flere dage til at rydde hjemmet, hvis det er muligt. Hvis vi skal rydde hjemmet på en dag, pakke alt indholdet, køre det tilbage til lageret, pakke det ud, sortere det, pakke det sammen igen og køre det til genbrugsstationen, vil det sandsynligvis koste det dobbelte på grund af den ekstra håndtering. Typisk har vi brug for en dag eller to til at sortere indboet i boligen og derefter en til flere dage til at fjerne det.
Fast pris eller timeløn? Fast pris giver dig ro i sindet, hvorimod timeløn kan være billigere, hvis der er tale om et mindre arbejde. Når du får et fast pristilbud, så tjek om moms og transport er inkluderet, aftal hvad der skal klares og få det hele på skrift. Vi har hørt et par historier i branchen, hvor den endelige regning var næsten det dobbelte af tilbuddet. Når du får et tilbud på timepriser, skal du tjekke, hvornår timerne starter og slutter (f.eks. starter timeren, når de begynder at køre til ejendommen), og tjek også for eventuelle ekstra omkostninger.
Kontakt os i dag
Vi gøre boligen klar til salg eller overdragelse til ejeren. Vores kunder siger, at når de giver os nøglerne, slapper de af, for vi tager os af alt. Få et uforpligtende rydningstilbud fra os i dag.
Send adressen, et par billeder, og en kort beskrivelse af hvad vi kan hjælpe dig med.
Udfyld en formular og få et tilbud online uden et møde.
Læg en besked, hvis du ikke kommer igennem.